Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení asistenta pedagoga na základní škole
Houdková, Veronika ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Němec, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá kooperací učitele a asistenta pedagoga na běžné základní škole s důrazem na rozdíly ve vnímání přítomnosti asistenta pedagoga na prvním a druhém stupni. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část diplomové práce je členěna celkem na tři kapitoly. První je zaměřena na aktuální definici pojmů integrativní a inkluzivní pedagogiky a na změny, které do školství v posledních letech přinášejí. Druhá nastíní profesní pojetí asistenta pedagoga s důrazem na uplatnění na základních školách běžného typu, včetně postavení asistenta pedagoga v zahraničí. Poslední kapitola cílí na interpersonální vztahy asistenta pedagoga s ostatními pedagogickými pracovníky školy, rodiči i žáky samotnými. Praktická část práce se věnuje smíšenému výzkumnému šetření, které je rozděleno celkem na dvě části. První část výzkumu se zaobírá zkoumáním role asistenta pedagoga na běžné základní škole s důrazem na společnou práci učitele a asistenta pedagoga v rámci jedné třídy na prvním a druhém stupni. Pro realizaci této části výzkumného šetření byla zvolena metoda kvalitativního výzkumu s využitím polostrukturovaného hloubkového rozhovoru. Pro účely kvalitativního šetření bylo vybráno celkem šest respondentů s odpovídajícím profilem. Získaná data byla doplněna o statistické dotazníkové...
Postavení asistenta pedagoga na základní škole
Houdková, Veronika ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Němec, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá kooperací učitele a asistenta pedagoga na běžné základní škole s důrazem na rozdíly ve vnímání přítomnosti asistenta pedagoga na prvním a druhém stupni. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část diplomové práce je členěna celkem na tři kapitoly. První je zaměřena na aktuální definici pojmů integrativní a inkluzivní pedagogiky a na změny, které do školství v posledních letech přinášejí. Druhá nastíní profesní pojetí asistenta pedagoga s důrazem na uplatnění na základních školách běžného typu, včetně postavení asistenta pedagoga v zahraničí. Poslední kapitola cílí na interpersonální vztahy asistenta pedagoga s ostatními pedagogickými pracovníky školy, rodiči i žáky samotnými. Praktická část práce se věnuje smíšenému výzkumnému šetření, které je rozděleno celkem na dvě části. První část výzkumu se zaobírá zkoumáním role asistenta pedagoga na běžné základní škole s důrazem na společnou práci učitele a asistenta pedagoga v rámci jedné třídy na prvním a druhém stupni. Pro realizaci této části výzkumného šetření byla zvolena metoda kvalitativního výzkumu s využitím polostrukturovaného hloubkového rozhovoru. Pro účely kvalitativního šetření bylo vybráno celkem šest respondentů s odpovídajícím profilem. Získaná data byla doplněna o statistické dotazníkové...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.